Search This Blog

English Learning Series (9)


سبق نمبر: 9

Lesson No. 9

=======================

۱: اب تک ہم نے سمپل پریزنٹ (Simple Present) سے جملے بنائے، اب ہم زمانہ حال یعنی پریزنٹ کی دوسری قسم سے جملے بنائیں گے، دوسری قسم پریزنٹ کنٹی نیوس ہے:

Present Continuous

اس کو اردو میں ہم زمانہ جاری/ استمراری کہتے ہیں (اس قسم کو اس وقت استعمال کیا جاتا ہے جب گفتگو کے دوران کام جاری ہو)

۲: سب سے پہلے ہم آئی (I) کو فاعل بنا کر جملہ بناتے ہیں،    کیوں  آئی (I) کے ساتھ am    استعمال خاص ہے

فارمولہ:

I + am+ verb+ing.

I am going.  میں جا رہا ہوں

I am not going.  میں نہیں جا رہا ہوں

Am I going?  کیا میں جا رہا ہوں؟
Am I not going? کیا میں نہیں جا رہا ہوں؟ 
Why am I going?  میں کیوں جا رہا ہوں؟
Why am I not going?  میں کیوں نہیں جا رہا ہوں؟

Verbs for exercise: Play, walk, write

I am plying. میں کھیل رہا ہوں۔

I am not playing. میں نہیں کھیل رہا ہوں۔

Am I playing? کیا میں کھیل رہا ہوں؟

Am I not playing? کیا میں نہیں کھیل رہا ہوں؟

Why am I playing? میں کیوں کھیل رہا ہوں؟

Why am I not playing?  میں کیوں نہیں کھیل رہا ہوں؟

نوٹ: سمپل پریزنٹ میں ترجمہ تا ہے تی ہے سے ہوتا ہے جب کہ کنٹی نیوس میں ترجمہ " رہا ہے رہی ہے" وغیرہ سے ہوتا ہے۔

۳: یاد کرنے کے لیے افعال: 

Buy bought bought        خریدنا  


Sell   sold    sold            بیچنا 


Meet met    met           
ملاقات کرنا

 
Carry   carried carried
      لے جانا 


Stand   stood stood      
کھڑا ہونا

======================

اس سبق میں زمانہ حال جاری (Present Continuous)  کی گردان صرف آئی (I) سے یاد کرنی ہے کیوں  آئی (I) کے ساتھ am   استعمال خاص ہے۔

اور یہ گردان پچھلی گردان کے ساتھ یاد کریں تاکہ پیچھے کا سبق پختہ ہوتا رہے۔====================

8 comments:

  1. My Allah bless you
    Great series
    جزاکم اللہ احسن الجزاء

    ReplyDelete
    Replies
    1. آمین ثم آمین
      Thanks for your encouraging words 🙏

      Delete
  2. Please make all lesson's pdf file

    ReplyDelete
  3. Do you want PDF file should be posted here?

    ReplyDelete
  4. مکمل اسباق شروع سے پانےکیلئے کیاکیاجائے

    ReplyDelete
    Replies
    1. السلام علیکم
      اوپر کالم دیا گیا ہے اس میں ایک کالم
      Lets Learn English
      ہے اس پر کلک کریں اور تمام اسباق ایک صفحے پر ہون گے

      Delete

Al-Huda Classes

मलफ़ूज़ात हकीमुल उम्मत हज़रत थानवी

हज़रत की नज़र एक मौलवी साहब ने अर्ज़ किया कि हज़रत, शैतान भी आपका बड़ा ही दुश्मन है, जितनी दुश्मनी तमाम हिंदुस्तान के मुसलमानों से होगी उतनी ...