Search This Blog

English Learning Series (25)


سبق نمبر: 25

Lesson No: 25

=============

زمانہ مستقبل کی چوتھی قسم فیوچر پرفیکٹ کنٹی نیوس ہے۔

 (Future Perfect Continuous)

زمانے کی اس قسم میں مستقبل میں کسی کام کے لمبی مدت تک جاری رہنے کو بتایا جاتا ہے جیسے:

I will have been writing a book since last two months.

میں گزشتہ دو مہینوں سے کتاب لکھ رہا ہوں گا۔ 

فارمولہ: 

Sub+will+have+been+ verb+ing. 

تمام سبجیکٹ (فاعل) کے ساتھ یہی فارمولہ استعمال کیا جائے گا۔

Conjugation گردان

Subject: I, we, you, they, he, she, it, Ahmad

I will have been going.

میں جاتا رہا ہوں گا (میں جا رہا ہوں گا)

I will not have been going.

میں نہیں جا تا رہا ہوں گا۔

Will I have been going?

کیا میں جاتا رہا ہوں گا؟

Will I not have been going?

کیا میں نہیں جاتا رہا ہوں گا؟

Why will I have been going?

میں کیوں جاتا رہا ہوں گا؟

Why will I not have been going?

میں کیوں نہیں جاتا رہا ہوں گا؟

2: یاد کرنے اور مشق کے لیے افعال:

Trace traced traced

سراغ لگانا، نقل اتارنا

Permit permitted permitted

اجازت دینا

Bar barred barred

روکنا، بندش لگانا، رکاوٹ ڈالنا،

Frost frosted frosted

منجمد ہونا، پالا جمنا، 

Admit admitted admitted

داخل کرنا، اعتراف کرنا


No comments:

Post a Comment

Al-Huda Classes

मलफ़ूज़ात हकीमुल उम्मत हज़रत थानवी

हज़रत की नज़र एक मौलवी साहब ने अर्ज़ किया कि हज़रत, शैतान भी आपका बड़ा ही दुश्मन है, जितनी दुश्मनी तमाम हिंदुस्तान के मुसलमानों से होगी उतनी ...