Search This Blog

English Learning Series (24)

سبق نمبر: 24

Lesson No: 24

زمانہ مستقبل کی تیسری قسم فیوچر پرفیکٹ ہے۔

 زمانے کی اس قسم میں کسی کام کو مستقبل میں مکمل ہونے کو بتایا جاتا ہے،

 جیسے: جب تم گھر جاؤ گے، تو وہ سو چکا ہوگا۔

"وہ سو چکا ہوگا" یہ فیوچر پرفیکٹ ہے

فارمولہ:

Sub + will + have + verb 3rd form

I will have written. میں لکھ چکا ہوں گا۔


سبھی سبجیکٹ (فاعل) کے ساتھ یہی فارمولہ استعمال کیا جائے گا۔


Subject: (I, we, you, they, he, she, it, Ahmad)


I will have gone.

میں جا چکا ہوں گا

I will not have gone.

میں نہیں جا چکا ہوں گا۔

Will I have gone?

کیا میں جا چکا ہوں گا؟

Will I not have gone?

کیا میں نہیں جا چکا ہوں گا؟

Why will I have gone?

میں کیوں جا چکا ہوں گا؟

Why will I not have gone?

میں کیوں نہیں جا چکا ہوں گا؟


v               تمام سبجیکٹ ( فاعل)  کے ساتھ یہی فارمولہ استعمال کیا جائے گا

 

یاد کرنے اور مشق کے لیے افعال:

Advocate advocated advocated

 وکالت کرنا

Choose chose chosen

منتخب کرنا، پسند کرنا

Hold held held

پکڑنا، گرفت میں لینا، منعقد کرنا

Found founded founded

قائم کرنا ، بنیاد رکھنا

Screen screened screened

جانچ کرنا، معائنہ کرنا


No comments:

Post a Comment

Al-Huda Classes

मलफ़ूज़ात हकीमुल उम्मत हज़रत थानवी

हज़रत की नज़र एक मौलवी साहब ने अर्ज़ किया कि हज़रत, शैतान भी आपका बड़ा ही दुश्मन है, जितनी दुश्मनी तमाम हिंदुस्तान के मुसलमानों से होगी उतनी ...