Search This Blog

English Learning Series (23)

 

سبق نمبر : 23

Lesson No. 23

1: زمانہ مستقبل کی دوسری قسم فیوچر کنٹی نیوس ٹینس (future continuous) ہے  اس میں زمانہ مستقبل میں کسی جاری رہنے والے کام کو بتایا جاتا ہے

فارمولہ :

Sub+will+be+verb+ing

جیسے :

I will be going.                              میں جا رہا ہوں گا۔

(I, we, you, they, he she, it, Ahmad)

تمام فاعل کے ساتھ ایک ہی فارمولہ استعمال کیا جائے گا

I will be going.

میں جا رہا ہوں گا

I will not be going.

میں نہیں جا رہا ہوں گا

Will I be going?

کیا میں جا رہا ہوں گا؟

Will I not be going?

کیا میں نہیں جا رہا ہوں گا؟

Why will I be going?

میں کیوں جا رہا ہوں گا؟

Why will I not be going?

میں کیوں نہیں جا رہا ہوں گا؟

2: یاد اور مشق کرنے کے لیے افعال:

Decorate, decorated, decorated               سجانا ، سنوارنا

Develop, developed, developed              ترقی کرنا، ترقی ہونا

Promote, promoted, promoted                ترقی دینا، آگے بڑھانا

Plant, planted, planted                            پودا لگانا

Revolve, revolved, revolved                   گھومنا ، گھمانا ، چکر لگانا

1 comment:

Al-Huda Classes

मलफ़ूज़ात हकीमुल उम्मत हज़रत थानवी

हज़रत की नज़र एक मौलवी साहब ने अर्ज़ किया कि हज़रत, शैतान भी आपका बड़ा ही दुश्मन है, जितनी दुश्मनी तमाम हिंदुस्तान के मुसलमानों से होगी उतनी ...